2009. április 10., péntek

Itt a Húsvét!! :-)

Végre mindenki nagy örömére itt van a Húsvét. Jön a hosszú hétvége, a hipermarketek és a barkácsboltok (kert részleg) tömve van. Vicces látni, hogy fél évente tele van az Auchan parkoló! :D Már néhány napja nem írtam, ami kicsit bosszantott is, de hát nincs mit tenni sok a munka.
Annyi gondolatom van, hogy nem tudom hol kezdjem így hirtelenjében. Hosszú nap volt a mai is, és el is fáradtam, mert a nap tetemes részében a kertet szépítgettem. Tulajdonképpen magam sem értem, hogy miért?! Talán mert szeretem a szépet, nem szívesen nézném egész nyáron a gazos földet "kert" néven. :) Persze más oka is van. Ami jelenleg fontosabb. Mint már említettem Ausztráliában kertészkedéssel szeretnék foglalkozni, és természetesen azt is fogok tanulni (talán pont fordított sorrendben), és úgy érzem most legalább itt az alkalom, hogy gyakoroljak, kipróbáljam magam. Nehogy aztán az legyen, hogy kimegyünk, és rádöbbenek, hogy nem is tetszik. Az ciki lenne! :D Persze eddig is tudtam, hogy szeretem, de az előző kertemet csak füvesítettem, az annyira nem nagy szám?! Most (ezt pont ma csináltam) a locsoló rendszert telepítettem. Az egészben az volt a legidegesítőbb, hogy 4 szer voltam barkácsáruházban mert mindig elfelejtettem valamit, de estére sikerült összehozni! :D Persze közben még ültettem egy csavart fűzfát és néhány levendulát. Sajnos most még elég gyérül néz ki, mert hiányzik a fű és még a kis sétány sincsen kész csak a szegélye, de ha kész lesz rakok fel róla fényképet.
Természetesen nem csak ezzel telt a napom, ez volt a jó része. Amióta visszajöttünk Prágából intézzük anyukámnak a dolgait, legfőképpen a biztosítást, hogy ne saját költségünkön kelljen hazaszállítani. Szerencsére már abban a stádiumban van az egész, hogy holnap délután megérkezik a Honvéd Kórházba. Speciális repülőgéppel hozzák haza, vákum ágyban. Én már ott fogom várni őt a kórházban, az egyik tesóm együtt jön vele haza, mint kísérő. Egyenlőre azt mondják az orvosok, hogy műtétre nem lesz szükség szerencsére, mert annyira nem komoly a törés.
Szerencsére túl sok biztosítós ügyem, viszont mindegyik alkalommal rá kell döbbennem, hogy az egyik legundorítóbb üzletág a biztosítás. Sajnos ismét tapasztaltam, hogy a pénzt elvenni nagyon gyorsan tudják, és követelik is, viszont ha bármit netalán fizetni kéne akkor várnak, húzzák az ügyet mint a rétestésztát, nem törődve az "ügyfél" érzéseivel, életével. Csak azt nézik hogy éri meg. Jajj, kérjünk be ettől a hülyétől még egy papírt, addig sem kell fizetni. Az egyik biztosító azzal akarja magát kihúzni a felelősség alól, hogy nem jelentettük be 48 órán belül. Hogy lehet egyáltalán ilyen kritériumot szabni?! Ezt persze nem mondják el mikor aláírja az ember a szerződést. Csak azt nem tudom milyen jogon, alapon teheti meg ezt (benne van a szerződésben)?! Ezek után próbálom higgadtan, racionálisan közölni velük, hogy fizikailag képtelenség bejelenteni ezt a konkrét esetet 48 órán belül. Mivel kapásból buktam ott 6 órát, mire megtudtam, még 6-ot mire kiértem, és még 4-et mire beszéltem is vele. Addigra a cuccai már rég Pesten voltak. Ésszerű érvek sem elegek, utána jöhet a durvulás, végül a fenyegetőzés és az ügyvéd, mert már nem tehet az ember semmit. Persze a következő biztosítási díjat szemrebbenés nélkül követelnék! :( Bár tudom, hogy nem a telefonos ügyintéző hozza meg a döntést, ő csak kapcsolat tartó, most nem is őket akarom bántani!
Szóval ez a hét főként a biztosítók legyűrésével telt.
DE!!! Legalább holnap már itt lesz, és ez a lényeg egyenlőre! :)
Most inkább beszélek kicsit a hétvégéről. Holnap miután meglátogatom Édesanyámat össze pakolok, és irány Szlovákia. Ugyanis megyek Gabihoz. Hogy miért Szlovákiába? Mert Ő Szlovák állampolgárságú Magyar (nőci :D ). A "vicces" az, hogy a házuktól légvonalba nincs 1 km a magyar határ, és az út se hosszabb odáig 2 km-nél. Náluk fogjuk tölteni a Húsvétot, az ünnepet, mert nekem igen is ez egy ünnep, függetlenül, hogy több napból áll! Nekem itt az egész hétvége ünnep, a nagypéntektől egészen Húsvét hétfőig. Azért is írok most félálomban, mert holnap megyek, és hétfőn jövünk haza, addig meg nem fogok tudni írni, és nem így is sokat írok. Így legalább két részletben lesz! :) Szeretek náluk lenni különben (és ezt most nem csak azért írom, mert valószínűleg olvasni fogja :P ), hanem mert tényleg így van. Nagyon szép az a vidék, főleg tavasszal. Viszek fényképezőgépet, és csinálok képeket a tájról, róla, rólunk. ...megint szőke lett...:) Persze ettől még okos maradt (remélem)! ;) Amikor ott vagyunk mindig ki tudom magam pihenni, nincs az a rohanás, az a "jajj, még ezt is intézzük el", hanem csak a nyugalom és a pihenés...és persze Anyukája nagggggyon finom főztje! Ettem már kacsa combot 3.000 Ft-ért (jó étteremben), hát Gabi Anyukája 1000 szer jobbat főz! Ő csinálja a legjobb kacsa combot (és még sok mást is)! :)
...ja, és most hétvégén mondjuk meg a szüleinek a NAGY HÍRT! :)
Sajnos az én oldalamon még pihen egy hónapot az információ a fiókban. Nálam kicsit bonyolultabb a helyzet, ami persze nem azért van, mert valaki nem nézné jó szemmel. Nem mintha számítana, elvégre ez a mi dolgunk! Csak még nem jött el az ideje, ahogy Ausztráliának sem! Persze az ő szülei, és tesói tudják a dolgot! Az én családomban vannak gondok! :D
Na jó mára ennyi fért bele, mindjárt leesek a székből. Remélem tetszett annak aki olvasta, hamarosan újra írok! Addig is még egyszer mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepe(ke)t! :D
Ausztrália jövök már! :) ...olyan vagyok mint egy stréber iskolás, aki várja év végén a szeptembert! :D

3 megjegyzés:

  1. szia!

    nagyon tetszik a blogod, teljesen át tudom érezni a lelkesedésed és a türelmetlenséged :) én is átrágtam már sok sok blogot,könyveket,képeket nézegettem,de sajnos nekem ez még arrébb van,ugyhogy félre kellett tennem a terveket és álmokat,hogy a jelenlegi dolgokra tudjak figyelni :( de akármikor megnézek egy hiradot,vagy csak a városban körbe nézek,ránézek az emberekre, mindig csak azt érzem,hogy nem birom itt tovább :S de hát az egyetemet meg kell csinálni. ugyhogy nyugi,van aki még téged is irigyel :) neked sokkal közelebb van az ut,mint nekem.
    ne add fel az álmaidat,bármi történjen is!az csak probára tesz,hogy elég erösek e azok az álmok :)
    elöre is sok sikert mindenhez, és anyukádnak jobbulást kivánok!

    Ildi,Bp

    VálaszTörlés
  2. Szia Ildi!

    Köszönöm szépen! Jófej vagy! :D ...bár az igazat megvallva sosem szerettem mikor irigyelnek valami miatt. Talán mert itthon az irigység nem szült még semmi jót. Semmiképpen nem adom fel, csak most hogy így jön a jó idő kicsit könnyebbnek érzem a dolgokat, de ettől függetlenül, a vágyam töretlen maradt, és egyre inkább csak azt mondom EL INNEN!!! :)
    Köszönöm azt is, hogy olvasod a blogomat, remélem sok szép percet szerzek vele neked és másoknak is akik olvassák!


    Gábor

    VálaszTörlés
  3. persze, az önzö irigység,az nem szül semmi jot. de ez nem önzö irigység,én nem sajnálom töled a vizumot. ez ilyen 'mosolygos, de jo neked' irigység :)
    kár,h a jo idövel nem változnak arányosan a környülmények is :(

    VálaszTörlés