2009. június 25., csütörtök

OZ Lottó


Vettem ma egy (pontosabban két) szelvény Ausztrál lottót. :D
Itthon sem szoktam, csak ha nagyon kimagasló az összeg. Nem vagyok az a tipus aki lottó lázban ég, de ilyenkor a vicc kedvéért szoktam venni 1-2 szelvényt. Mivel Ausztráliában a következő húzás (következő kedden lesz) alkalmával 90 millió AUD a nyeremény, úgy döntöttem egy próbát megér! Hátha. Egyszer bele fér! :D
Nem vagyok egy nyertes tipus, ilyen szempontból nincs is szerencsém általában, de akkor is! (Évente) Egyszer-egyszer meg kell adni az esélyt. Hátha milliomosként megyek ki Ausztráliába! :D Na az vicces lenne! :D

4 megjegyzés:

  1. Szia :) Sok sikert kívánok Neked. Ha megnyered, ígérd meg, hogy meghívsz egy vacsorára !!! Bye : E

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Jó lenne nagyon! Simán! :)
    Kettő is belefér! ;)

    VálaszTörlés
  3. Nyerd meg, azt kívánom. Viszont ha én nyerném meg akkor nagylelkű lennék a sorstársaimhoz. Ugyanis adakoznék nekik. Mindenki aki ebben az évben kivándorol Ausztráliába kapna tőlem repjegyet a komplett családnak és egy év házbérlés díját is. Így könnyebben tudna indulni az új életük. Nekem még mindig maradna egy rahedli pénz. Életem végéig évi több millió dollárt kéne még így is eltapsolnom...

    VálaszTörlés
  4. Na igen, szerintem én sem lennék annyira..., hogy magamra költsem az egészet! :D Nem is tudnám...
    Hasonló dolgok fordultak meg az én fejemben is! Ilyenkor sok minden végig fut az ember fejében. Elgondolkozik, vajon mire is költené azt a temérdek pénzt...álmodozunk! :) Hátha bejön, sosem lehet tudni.
    Hogy ezt a sok mindent leírjam talán egy egész post kellene. Majd talán egyszer. :)

    VálaszTörlés