2009. szeptember 30., szerda

Költözés

Igen! A cím tulajdonképpen mindent elmond magáról, de azért elmondom mi történt az elmúlt pár napban ezzel kapcsolatban. Mert azért nem volt egyszerű. Érdekes, hogy néhány $10 és mekkora különbség van szállás és szállás között. Először is, amit tegnap délelőtt néztem szobát nem vettem ki, bármennyire is szimpatikus volt a srác. :( Sajnos nagyon lelakott volt a ház (nemcsoda, egy ilyen fából készült ház (Queenslander) akár 100 éves is lehet). $135+bills+internet. A számlák hetekre lebontva használattól függően $5-10 között vannak és 3 havonta kell fizetni. A srác azt mondta, hogy az internetet akkor használhatom, ha fizetem a felét, és akkor a 12GB-ból megkapom a felét. Ő (állítólag) $70-t fizet, így 6GB-ért nekem $35-t kéne fizetnem (de legalább nem kell szerződést aláírnom évekre). Ez azt jelenti, hogy internettel együtt $170-nál vagyok. Végül is, amíg ezen a környéken lakom (néhány hónap) kivettem egy olyan szobát egy olyan házban, ahol 15 van belőle (olyasmi mint egy motel). A szobában van egy ágy, szekrény, íróasztal, polcok, hűtő és egy tv. Közös a konyha és a fürdő. Valamint $3-ba kerül a mosás. Ezt találtam ennyi idő alatt. Találkoztam pár emberrel amikor megnéztem és elég normálisnak tűntek. Laknak ott a világ minden tájáról. $130-t kell fizetnem hetente, ebben benne van minden, még az internet is. Legalább tiszta. Hetente egyszer takarítanak is. A szoba nem olyan vészes, ki lehet itt húzni egy ideig, és legalább még szerződést sem kellett aláírnom, szóval addig maradok, amíg akarok. :)
Volt még egy másik lakás, de az sajnos nem jött össze. Kényelmesebb lett volna, de drágább.
Ma arra jöttem rá, hogy minél fiatalabb egy ember annál nehezebben értem meg. Ma ült mellettem a buszon két (max. 14-15 éves) srác, és olyan rondán beszéltek. Nem csúnya szavakat használtak, hanem alig nyitották ki a szájukat, gyorsan beszéltek, elharapták a szavakat. Gondolom ez nem törvényszerű, de akiket eddig hallottam azokra (általában) igaz volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése