2009. március 23., hétfő

Iskolák

Még nem telt el egy nap az előző bejegyzésem óta. Nem is baj. Szerencsére mostanában elég sok időm van foglalkozni a témával. Valószínű, hogy nehezebben viselném, ha ez nem így lenne.
Cairns mellett úgy érzem ami még szóba jöhet az Brisbane. Ott is elég sok iskolát láttam, ráadásul a nagy metropolisz rengeteg lehetőséget biztosít.
Mindkét helyről olvastam, nézegettem fényképeket, statisztikákat, tanulmányoztam az időjárási körülményeket, ezért döntöttem úgy, hogy ha Isten is úgy akarja akkor a két hely közül valamelyik lesz az úti célom! :)
Ha valakinek van iskolával tapasztalata (negatív vagy pozitív) annak szívesen olvasom a véleményét. Persze mindenkinek aki olvassa a blogom, és van kedve megjegyzést írni!
Tudom, hogy még nagyon az elején vagyok, és hosszú még az út! De már most nagyon izgalmas, és érzem, hiszem, hogy ennél folyamatosan érdekesebb lesz. Biztos vagyok benne, hogy sok fordulat lesz még az út során. Abban is biztos vagyok, hogy nem egyszer fogok akadályokba ütközni! De az élet erről szól! Megtalálni a helyünket, és az elénk gördülő akadályok legyőzésével fejlődni és előrébb haladni és tapasztalni.
Majd még jelentkezem amit megtudtam új dolgokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése