2009. március 24., kedd

Névnap

Ma van a név napom! Sokan köszöntöttek fel, este pedig "hivatalos" vagyok anyukámhoz vacsorára! Ő még nem tud a terveimről. Nem mertem még megmondani neki. Tudom mennyire össze fog törni. Az egyik testvérem így is Angliában él már 5 éve. A másik még itthon van, de így is egyedül érzi magát. Nagyon félek attól mit fog kiváltani belőle az amikor közlöm vele, hogy Ausztráliába fogok menni?! Nem tudom mikor kéne megmondanom, de úgy érzem még 1-2 hónapig semmiképpen nem kéne tudatnom vele?! Szerintem valamikor májusban fogom. Az úgy nincs is túl messze, és nincs is túl közel az induláshoz. Legalább lesz ideje feldolgozni. Nagyon féltem őt, és aggódom miatta. Nem szívesen hagyom őt itt, de már nem bírom!
Tegnap is néztem a híradót és rá kellett döbbennem, hogy szánalmas ami itt folyik. Van egy világ válság, és Magyarország annyira király, hogy még ezen belül létrehoz egy saját "kis" válságot.
Na de mind1! Nem politizálni akarok ezen a blogon, mert azt utálok, nem is szoktam és egyébként sem azért hoztam létre ezt az oldalt.
Úgy érzem nem érdekel semmi ami itthon zajlik. Semmilyen esemény. Megveszem a legfontosabbakat, néha elmegyek szórakozni a barátaimmal, vagy ők jönnek át hozzám egy estére. Az itthoni ügyek már nem érdekelnek, valaki mondd nekem valami érdekeset már csak az illendőség miatt reagálok rá, és teszek úgy mintha érdekelne. Pedig nem. Esténként mikor megyek haza (vagy akárhova) a kocsiban már mindig a BBC-t szoktam hallgatni. Sajnos itthon ez az egyetlen rádió adás ahol angolul van. Szerencsére nem igazán van benne zene, szóval ez kárpótol (nem mintha nem szeretném a zenét :D). Esténkén sok betelefonálós műsor van (és most ne olyanra gondolj ami itthon van, komoly dolgokról beszélnek különböző országokból más-más akcentussal. Azt kell mondjam nagyon hasznos hallgatni, és érdekes is. Aki teheti és hasonló cipőben jár mint én annak csak ajánlani tudom!
Név napom alkalmából a párom vett nekem egy Ausztráliáról szóló könyvet, ami tele van érdekes információkkal (történelem, outback, városok, tengerek, erdők...stb.) valamint olyan hihetetlen képekkel amiket szerintem akkor sem biztos, hogy fogok látni, ha már ott leszek. De legalább tudni fogom mi vesz körül minket.
Minden nap próbálom magam higgadtságra inteni és bíztatom magam, hogy már megint egy nappal kevesebbet kell várnom. A teljes szívem Ausztráliába húz.
Valakinek a blogjában olvastam, hogy ez teljesen normális, és ez egyre erősebb lesz. Hát nem tudom. Szívem szerint már most mennék adnám el az autómat és kilépnék a munka helyemről, beiratkoznék egy suliba, megigényelném a vízumot, és már repülnék is!!! :))
Persze tudom, hogy ez az egész "kicsit" összetettebb. Mondjuk még nincs gyermekem, így sokkal egyszerűbb a helyzetem. Kevesebb a felelősség és kevesebb anyagi háttérrel kell rendelkeznem. Persze így sem kevés, pedig csak tanulni fogok kint az első 2 évben (na meg persze 20 órát dolgozni hetente...remélem)! Egyre inkább úgy érzem, hogy Cairns lesz a megfelelő cél város!
Sajnos a szakmai oktatás csak január végén kezdődik, de szerintem ki fogok menni még előtte egy angol felkészítő tanfolyamra. Legalább addig is kint lehetek, és lesz egy kis időm arra is, hogy hozzá szokjak az angolhoz.
Sajnos a párom most fog diplomázni szeptemberben, ezért ő nem tud rögtön velem jönni, csak január végén! :( Emiatt nagyon szomorú vagyok, de persze a legnagyobb butaság lenne a végén feladnia, ha már majdnem 5 évet végig küzdött (nem BsC).
Egyedül sokkal nehezebb lenne ez az egész. Igaz így is lesz jó pár hónap amíg egyedül leszek kint, de legalább tudni fogom, hogy Ő is nemsokára jön. Addig sem foglalom le amíg az állam vizsgára készül.
Mostanában elég sokat kéne tanulnia, de sajnos amikor találkozunk valahogy nem sikerül, és aggódom, hogy rossz vége lesz.
Azt hiszem nem kéne annyit aggódom! :D
Na jó egyenlőre ennyi most megyek dolgozni, este mielőtt megyek anyukámhoz megyek egy iskola szervező ügynökséghez (már a 3.), remélem itt is hallok új információt! :)
Ha netán valaki erre az oldalra tévedne (ahol a madár se jár), és van ötlete, véleménye azt kérem írja le pár sorban (vagy többen) kommentbe! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése