2009. március 23., hétfő

Tervek

Ez az első blogom, és mivel nem is olvastam eddig túl sokat még bele kell jönnöm az írásba. Nem is tudom hol kezdjem. Persze a blog címe mindent elárul, ezért szerintem nagyon nem is kell ragozni miért jött létre.
Bár még "csak" 25 éves vagyok úgy érzem túl későn jött az Isteni felvilágosodás, hogy nekem el kell mennem ebből az országból. Igaz, ez a gondolat már elég régóta motoszkál a fejemben az elhatározás és a konkrét cél ország csak az előző hónapban született meg.
Ausztrália, a csodálatos ország, és kontinens.
Miért akarok innen elmenni? Jó kérdés, de szinte egyértelmű! Azért amiért általában mindenki más. Mert elég volt! Elég volt abból ami ebben az országban folyik. Sajnos nem érzem magam túl jól itt, főleg az utóbbi időben.
Az igazat megvallva a döntést meghoztam ugyan, de sajnos még sok minden van amit le kell győznöm itthon az indulásig.
Úgy döntöttem, hogy kint fogok tanulni egy szakmát (jelenleg a kertészet van a szemem előtt, a másik ilyen alternatíva a szakácskodás, bár erről lebeszéltek, és én is lebeszélném magamat mert sajnos van egy olyan hibám, hogy nagyon kevés fajta zöldséget eszek meg). Ezért marad a kertészet. Azt még szeretem is valamilyen szinten megnyugtat, kikapcsol itthon. Kellemes időtöltésnek tartom, mindamellett, hogy tudom szakmaként ez egészen másképp hat az emberre. Jelenleg IT szektorban dolgozom, de ott kint sajnos csak egyetemi végzettséget fogadnak el ilyen téren. :(
A legnagyobb félelmem a főnököm, és a munkám elvesztése. Azaz nem is az, hanem a reakció amit belőle ki fogok váltani. Tudom, hogy nem leszek olyan szerencsés mint egyesek akik a jövőben is jó kapcsolatot ápolnak a Magyar főnökükkel. Persze nem mindenki lehet szerencsés. :)
Mindegy, ez még a jövő zenéje, és ha oda kerül a sor akkor mindenképpen megírom.
Kicsit a terveimről: Az uticélom Cairns. Ott szeretnék tanulni, és bízom benne (ami lehet, hogy nagyon naiv dolog tőlem?!), hogy mivel vidéknek számít könnyebb lesz a helyzetem, esetleg találok szponzor céget is (de ezek még nagyon messzi dolgok, és egyenlőre csak álmok). Az iskola július 13-án vagy január 27-én kezdődik. Sajnos csak az utóbbira fogok tudni jelentkezni. Elég sok idő kell az itthoni ügyek lezárására, elrendezésére. Természetesen a pénz szerzés sem utolsó dolog. Sajnos nem vagyok abban a szerencsés helyzetben, hogy túl sok megtakarított pénzzel rendelkezzek, ezért a kocsimtól fogok megválni (amire természetesen amúgy sem lenne szükségem).
Terveim között szerepel még az is, hogy egy 2-3 hónapos IELTS felkészítő tanfolyamot is elvégezzek kint, így remélem már előbb kimehetek (ami nem utolsó dolog), ami még fontosabb, hogy szokom az angolt és remélhetőleg fejlődök is.
Egyenlőre ennyi. A napjaim azzal telnek, hogy rengeteget olvasok Ausztráliáról, fórumokat, Iskola közvetítők honlapját, Bertók Zoltán honlapját, iskolák és a bevándorlási hivatal holnapját, fórumokat, blogokat, hogy minnél több információm legyen, és szélesítsem a látómezőm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése